ZeynepSabancay Arkadaşlar 32. Haftada alınan çalışabilir raporu 32+0 da mı alınmalı bir iki gün gecikmeli olması bişeyi değiştirir mi ??? Bilgisi olanlar bilgilendirirse çok sevinirim.