Merhaba kızlar 34+4 günlük hamileyim kanal tedavili dişim acayip acıyor diğer tarafımla da yiyemiyorum yerken illa basıyorum oda canımı yakıyor çok küçük bi ilçede oturuyorum yani doktora gitsem bile hamileyim diye bir şey yapmaz diye düşünüyorum nasıl geçecek bu ne fayda edecek ya hiç başına gelen oldu mu 😔😔