Bal12 sol da kan akımı daha iyi oluyor sağa yatmanın bir sıkıntısı yok sırt üstü yatınca damarlara baskı yapıyor kan gitmiyor ama ben şuan bile sırt üstü yatıyorum. Tabi ki saatlerce değil max 4 dk. Ondan da bişey olmaz genelde sağ sol dönüşümlü yatıyorum bu kadar korkmayın bişey olmaz