11-02- Ay kestirdim tabi ki 😂 Aynaya baktığımda modum morelim yüksek olması için değişiklik istedim. Hatta kelebek kesim modaymış bir nevi katlı katlı. Kestirdim hem rahatladım, hem saçlarımın dalgası daha ortaya çıktı. Mutlu oluyor insan Buda bebişi mutlu ediyor 🎉😍 Oyüzden hurafelere inanma kestirmek istiyorsan hemen kestir