Gizeem12
Doğum yapalı 2 ay oldu 🙂
Hamileliğim sıkıntısız çok güzel geçti herşey yolundaydı doğumuma son 1 hafta vardı 38 haftalık olmuştum artık heyecan filan derken eşim grip oldu ve hafiften bende hastalanmaya başladım doktoruma yazdım bol su ve meyve ye atlatırsın kesinlikle ilaç kullanma dedi Çarşamba akşamıydı hafif sancılarım vardı ama düzensiz olduğu için çok önemsemedim o akşam hiç bişey yiyememiştim o gece gripten uyuyamamıştım eşimede bu kız kesin doğacak dedim 😊 her neyse sabah oldu makatıma baskı yapıyordu bebişim annemi aradım geldi doktora gitsekmi gitmesekmi derken daha çok agrı girmeye başladı doktoruma yazdım nst istiyorum dedi ve gittik nst de sancılarım çıkmadı şaka gibi nstyi çeken bayana sordum bişey varmı diye gayet normal dedi 😂 ama bebişim karnımda hiç durmuyo sürekli hareket halinde çok fazlaydı ve sonucumu doktora whatsaptan attım çıktım hastaneden doktorum anında dönüş yaptı acil odama gel dedi ve içime bi korku düştü odasına girdim kalp atışlarının normalde 120 ve 140 arasında olması gerekiyor senin bebeğinin 200 sınırda dedi gel bugün alalım yada yatışını yapalım kontrol altında ol dedi bende siz olsanız neyi tercih ederdiniz dedim ben riske atmazdım dedi ve tamam dedim ama heyecan korku hepsi bi arada kayıt işlemleri yapıldı beni doğumhaneye aldılar eşim ailem geldi derken sezeryana aldılar beni spinal istedim belden iğneyi yaptılar ama tuhaf olan şey tamamen uyuşmadım doktorum bi kat kesti iğneler batıyormuş gibi hissettim ve bana gribim diye narkoz da veremiyolardı direk uyuttular uyandığımda herşey bitmişti ve kızım aç doğdu kan şekeri düşmüş biraz daha dursaymış enfeksiyon kapıp yoğum bakıma alabilirlermiş çok şükür sağlıklı doğdu sancım var diye gittiğim hastaneden gribim diye kızımla çıktım 😍 evet hamişler kendinize çok dikkat edin hasta olmayın 💕💕