51fatma Kızlar ayaklarım aşırı bir sekilde ödem topladı sizde de oldumu acayip şekilde şişiyor ve yanıyor ne yapsam iyi gelir sizce
Honey_candy 51fatma valla kuzum benim de ödemim var 33 haftalık olacaz nasipse. Doktorum fazla kilo tuz ve ayakta çok kalmak sebep oluyor dedi. Ben bi çözüm bulamadım malasef yani yapılacak pek bişey yok bence
Elf69 51fatma dinlenmek buz koymak ve otururken ayaklarını yüksekte tutmak çok işe yaramasa da iyi geliyor