melisacgds son adet tarihim 21 haziran kan verdim beta hcg 318 ml cıktı ama oğluma hamile olduğumu öğrendiğimdede 1 aylıktı onun beta hcgsi 1166 dı sizcede 1 aya göre cok düşük değilmi beta hcg
Merve800 melisacgds yok canım benmkide ilk öğrendiğimde 4 haftalıktı betası 200 lerdeydi genelde kız çocuğunda beta düşük olur dediler umutlandırmak istemem kız diye ama öyle oluyor dedi doktor ve şuan 36 haftalığım kızım olucak 🙈😍 erkek çocukda veya çoğul gebelikte 1000 in üzerinde olurmuş beta
Euain melisacgds beta hcgnin kaç olduğuna takılma hiç önemli olan düzenli artış göstermesi. Bu yüzden iki günde bir kan ver artışı takip et. Sonra zaten doktora gidersin 😊
Smysn07-09 Geç döllenme olabilir takip et cnm ins bı sknti yoktur korkma tekrar kan ver bı kaç gün sonra ✌🏻☺️
melisacgds Euain sorun şu ki bir düşük bir dış gebeliğim var ve eşimle bende kan uyuşmazlığı var korkum o
Euain melisacgds ben de daha önce bir kimyasal gebelik geçirdim ama bu gebeliğim problemsiz geçiyor. Korkma içini ferah tut 😊
Dygu1122 melisacgds her 2 günde bir kan ver ve artışa bak gerçi benim artışıma hep düşük dediler dış gebelik olabilir sağlıksız olabilir vs vs şuan 15 haftalık hamileyim bende de kan uyuşmazlığı var stres yapma olacak olduktan sonra Allahım her türlü veriyor güzel sonuçlar alırsınız inşallah ❤️
melisacgds Dygu1122 kese göründü ama içeriğinde bebek görünmedi 5 haftalık hamile cıktım progestron verildi vajinadan kullanıyorum ama kasık ağrım hiç geçmiyor