Nazlicntr ben spinal sezeryan olamıyorum belimde problem olduğu için genel anestezi oldum.sonda mi ameliyathaneye inmeden taktılar sıfır acı insanların dediklerini çok dinleme hiç acimiyormus. Uyudum uyandım odamdaydim bebegimj getirdiler göğsüme emmeye çalıştı sık sık emzirince süt geliyor sezeryan da olsa. Zaten ilk günler damla damla bil3 yetiyor onlara . İlk ayağa kalkış İlk ağrılar inan dayanilmicak hicbisey yok usutmemeye calis bende gaz sancisi oldu biraz o zorladı.bide işte ayağa kalkinca nefes darligi oldu bende panik atak var ondan da olabilir bilmiyorum. Sağlıkla bebeğine kavuş insallah