kbrysn123 38. Haftadayken doktorum suyumun az olduğunu ama çatımda açılma olmasını beklediğini söyledi. Fakat çatımda 1 cm bile açılma olmadı. 39+0’da kontrol için gittim. Önce ultrasonla baktı. Suyun çok az bir de çatıya bakalım, dedi. Yine aynıydı hiç açılma yoktu. Doktorum da açılmayı beklersek bebek riske girer su az, dedi. O gün sezaryen oldum.