İlk aylar mide bulantısı koku hassasiyeti çok fazla oluyor. Et tavuk balık yumurta vs yemek çok zor ben hiç yiyemedim. Ama mutlaka süt kefir yoğurt vs tüketmeye çalışın. Ben bolca cacık yedim mesela hem mideme çok iyi geldi hem de proteinsiz kalmadım. Meyve sebze yiyin. Kuruyemişler çok iyi oluyor. Midem bulanırken beyaz leblebi diğer zamanlarda da badem ceviz tükettim😄 3 aydan sonra zaten geçiyor her şeyi yiyorsunuz