Annebebek_33 17 gün oldu doğum yapali sizce ne zaman kullanılmalı ve nasıl bir korse kullanılmalı yardımcı olur musunuz 🥰
prematureanne02 Annebebek_33 Doktorum bana ilk 6 hafta önermiyoruz dedi . Bende kırkım çıktıktan sonra aldım ama çok kullanamıyorum sıcaklarda. Trendyoldan çıtçıtlı bel korsesi fiyatıda 250 tl idi
Catmom Annebebek_33 ben ilk doğumumda 5. Gün kontrole gidince sordum doktoruma muayene sonrası herşey normal takabilirsin demişti. Owli kullanmıştım. Hiç sorun yaşamadım