Nerfemm bu_partideyalnizsin en iyisi prima doye prima aldım. Islak mendil ise dalin ve uni baby var onda bebek icin olduktan sonra çok ayirt etmiyorum. Okadarda sakınmaya gerek yok. Sakındıkça en ufacık seyden nem kapiyorlar
EbruBoluKaya Ben 84 lük 2 paket 1 numara , 2 paket 2 numara sipariş verdim. Sleppy natural memnun olan çok o yüzden denemek istedim doğumumuz kasımda hayırlısıyla. Artık 3 numara ve büyüklerinden alırım diye düşünüyorum.
EbruBoluKaya bu_partideyalnizsin ıslak mendili bir zamanlar kullanmayı düşünmüyorum tek kullanımlık pamuklardan alıcam baby me nin sonrası içinde sleppy ıslak mendil düşünüyorum