Kızlar benimde hamileliğin başından ber enfeksiyonum var dünyanın antibiyotiğini kullandım geçiyor bir hafta sonra tekrar başlıyor bu sabah yeşil sulu baya bi akıntım gelmiş geçen hafta daha antibiyotik kullandım yine başıma geldi napıcam artık bilmiyorum her iki haftada bir enfeksiyon oluyorum