Mutlulukkk ben üniversite hastanesinde özel doktora doğum yaptım . Hastaneye saat 8 buçuk gibi tek girdim eşim araba park yeri araya durdu 🙄 kayıt yaptırıp acile geçtim nst bakıldı , doktorun odasına çağrıldım ultrason ve alttan açıklık bakıldı 5 cm açılmam vardi doğumhaneye yatış verdiler , ben tekrar acile gectim damar yolu açıldı kanlarım alındı eşim o sıra yatış işlemlerini halletmeye gitti ve tekerlekli sandalye ile doğumhaneye gectim . Odaya gecer gecmez yataga bir bez serildi , banada hasta bezi ve önlük verildi tamamen üzerimi çıkardım ve önlüğü giyip bezi taktım . Doktorun asistanı gelip form doldurmaya başladı , bütün kişisel bilgileriniz alınıyor hastalıklarınız , gecirdiginiz ameliyat vs olası durumda acil sezeryanı ve tüm komplikasyonları kabul edip imzalıyosunuz . Başlıyosunuz sonra sancınızı çekmeye . Yürüyüş yaptım plates topu verildi , saat 11 e kadar odada gezindim durdum . Saat 11 de doktorum geldi suyumu patlattı sancım dahada arttı hızlansın diye suni sancı takıldı açılmam 8 de kaldı . Suni sancıdan sonra nst ye bağlı kaldım yatağa geçince sancım çekilmez olmustu söküp atıyodum artık dayanamıyorum kalkacağım diye , öyle böyle derken tam açılmayla çatala geçtim doğum gerçekleşti. Tekrar hasta bezi takıldı üzerimi giydim bebegimi giydirdiler ve odamıza geçtik . Bebegimi emzirmeye başladım, Antibiyotik ağrı kesicilerim yapıldı. Gece bebekten topuk kanı alındı benden de kan alındı , benim kanamam kontrol edildi sürekli . Hersey yolunda ilerledi çok şükür . Sabah çocuk doktoru bebegimi kontrol etmeye geldi tekrar , benim muayenem yapıldı kan degerlerim düşüktü ilaclarım vs yazıldı . Muayene işlemlerimiz tamamlanınca , taburcu edildik . Eşim çıkış islerini halledene kadar bende toparlandım ve çıktık hastaneden .