Pinklove Kızlar yarın nst randevum var, çıplak gobeğe mi bağlıyorlar herkesi? Ya göbeğim baya çatladı mor mor utanıyorum göbeğimi orda açmaya😭 nst bağlayanlar içlerinden derlermi acaba ne kadar çatlamış bu diye? Allah başka dert vermesin sjfkdj
CemrePektas Pinklove cidden Allah başka dert vermesin fkslaldl evet çıplak göbeğe takıyorlar. Orda herkes çatlaklar ve morluklar içinde merak etme 😂 herkes birbirine Allah kurtarsın diyor 😂
Rwerdst Pinklove evet çıplak göbeğe bağlıyorlar 😂 genelde kimse görmüyor. Devlette bile perde falan oluyor aralarda
Leylasfk-- Pinklove ay ben de 27+3 um çok çatlak oluştu siz kaç haftalıksınız hiç bişey kullanmadınızmı
CemrePektas Pinklove evet özel bölge ve koltuk altı kararması bir bende var herkes pespembe sanıyordum ben de djdkdkdld inan herkes perişan 😂😂
Pinklove CemrePektas ben özel bölgemin rengini unuttum kendisini aylardır göremiyorum göbekten dolayı fksksksm
Nur001 İnan herkes aynı hemşireler de bunun farkında bana vazelin sür demişti hafifletir demişti😅Çıplak göbeğe takıyorlar jel sürüp
CemrePektas Pinklove tartıyı da göremiyorum ben o yüzden sorun etmiyorum dkdldlfldl güzel böyle 😂😂😂😂 doğumdan sonra 6 ay nadasa bırakırım vücudu, sonra 10.000 bakım yaparız 🤗
Feriha07 Pinklove Ben ne çatlaklar gördüm oralarda 😂 Valla kimse umursamıyor, bebişin hareketlerine odaklandığım için çatlakları düşünmüyordum ben 😂
CemrePektas Pinklove kaportayı anca toplarız 😂 bebek gibi doğumdan çıkanlara hep özeniyorum, ben felçli Ali Rıza bey gibi oluyorum ya