aslanprenses_ Hafta 6 buçuk kilo 😳 doktorum hep laf söylüyor 😢 yani internetten filan baktığımda normal gibi geliyor ama doktor hep uyarıyor çok kilo alma. Annen her şeyi yedirmeye çalışacak yeme, dikkat et filan diyor 😳
mekselinaa Mucizemibekliyorum_ ilk 3 ay çok kötüydü benim için dışarıdan bile yiyemiyordum düzgün beslenemedim o ara 7 kilo verdim ikinci trimestrdan sonra yavaş yavaş düzeldim iç karnım çok genişmiş doktorum zaten çok kilo almazsın bebişin alıyor dedi
Bsrcip 80 le hamile kaldım 27 hafta olduk 87 olmuşum. Hep yattım riskli olduğu için. Kusma olmadı yemelerim normal ama artık sıkıldim düzenli beslenmekten biraz karbonhidrata yönelince aldım açıkçası ben