Damladll asko bende de o yazıyor doktorun Bi ölçüm yapsın sana benimki 10 cm çıktı gayet normal dedi yani bende anlamadım.ben serklajli gebey8m serklaj olduğundan dolayı bi sure sonra sızma oluyormus yarın 34 oluyorum ama bebiste 2 hafta gerilik var o yüzden korkuyorum ya su biterse erken doğum olursa diye doktor azalma olmaz ise doğuma kadar götürür dedi