ikiprensannesi__ Kızlar bugün 33 olduk normalde hareketleri iyiydi ama bugün çok az normalmi ya sabah kahvaltıdan sonra biraz hareket etti okadar 🤷
1melekannesi3858 ikiprensannesi__ sürekli hareket edecek diye bisey yok her çocuk da ayni değil canım zaten kafana takma az da olsa hareket varsa sknti yok doktorlar saatte 10 hareket diyor da onu nasıl sayacaz bide bazı çocuklar çok durgun oluyo ama sağlıklı oluyo yani
ikiprensannesi__ 1melekannesi3858 valla bilmiyorum canım birkaç gündür iyiydi bir anda kesildi inşallah iyidir
1melekannesi3858 ikiprensannesi__ iyidir annesi iyidir merak etme biz çok evhamlaniyoruz bebisler ondan etkileniyo bence
ikiprensannesi__ 1melekannesi3858 ikinci gebeliğim çok rahat olmam gerekiyor ama asirii evhamliyim su son zamanlarda bı gecseydi sağlıkla kavussaydik inşallah 🤲
1melekannesi3858 ikiprensannesi__ hayırlısı olsun inşallah canım sağlıklı sıhhatli hayırlısı ile kucağımiza alırız inşallah
123blogggh Bende 33+3üm son iki gündür hareketleri biraz azaldı kontrolüm vardı doktor yeri daraldığı için dedi içinizi ferah tutun
ikiprensannesi__ 123blogggh bir anda kesilmesinden endişelendim benimde haftaya kontrolum umarım iyidir 🤲