Sltnbyzt Marly21 hiç iyi değildi şuan yine hamileyim ikinci bebeğime ama hem korku hem endişe var içimde
SusamTanecigi Marly21 çok pahalı maalesef hersey bende kızımda özel kliniğe gidiyordum şimdi tekrar hamileyim bari klinik değil özel hastane olsun dedik lekelemeyin olup doktora ulasamjayinca tekrar kliniğe geçtik yapacak bisey kalmadı bir şekilde halledeceğiz artık paranın hiçbir yerde değeri kalmadı
Esra06c Marly21 bende şehir hastanesinde sezeryan oldum çok memnun kaldım özelden hiç bir farkı yoktu odam bile tek kişilik ti iyiki devlette oldum
Zeynebtahir Erkek doktor hassaiyetinz yoksa devlet olsun tabi, ne gereği varki bir suru para. Ben 8 ay devlete gidiyorum. Son ay özele. Keske isteyene kadin doktor bakma sansi olsada herkes gidebilse.
Marly21 Zeynebtahir erkek kadın ayırt etmiyorum ama bana hrp vicdansız doktorlar kadın olarak denk geldi . o yüzden tercihim erkek doktor oluyor genelde
ikiprensannesi__ Marly21 işte bu ben ilkim özeldi bu devlet çok korkuyorum özeller aşırı pahalı gidemiyorum Allah’ım yardimcimiz olsun şu gibi kolay dogumumuz olsun inşallah 🤲
Marly21 ikiprensannesi__ inşallaj canım benim eşimde asgari ücret bana bıraktı tercihi ama kararsızım kıyamıyo insan ama korkuyo da
ardengunes Marly21 bende aynı durumdayım ama sanırım devlette olcak çünkü bu zamlarla basedemem yazık günah o kadar paraya ya şimdi bi dahaki randevumda Odalara çıkıp bakmayı düşünüyorum 😁
Totanseyma ikiprensannesi__ ah keşke 10 bin lira olsa 18 bin lira sezeryan ile doğum hastanede çoktan ıvırı zıvırı 20 yi bulur
CemrePektas Marly21 ilkini devlette oldum sezaryen hem de ameliyata annem de girdi kendisi kadın doğum hemşiresi. Doktor tanıdıktı felan yani ayrıcalıklıydım fakat bu doğumu ne olursa olsun özelde istiyorum. Çünkü devlet çekilecek çile değil😂 tabi imkan varsa. Bir de her devlet bir olmuyor. Kimisi iyi kimisi kötü