Kızlar merhaba şu an 34. Haftadayım. Bir süredir alt ast yüksekti şimdi safrada yükselmeye başlamış kolestaz oldum. Salı günü doktora gidicem ilaç başlanıcak muhtemelen. 37. Haftada alıyorlarmış genelde. Bu haftada doğum yapıp bebeği küveze girmeyen var mı acaba? Çok korkuyorum tüp bebekle oldu. Yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim. Şimdi hem sezaryen hem 37 hafta doğum endişelenmek istemiyorum