Kızlar 7+2 yiz. 2 gün önce eşimle yediğimiz çiğköfteden zehirlendiğimizi düşünüyoruz ikimizde dün sürekli kustuk. Sonra doktora gittim kustuğum için sadece bulantı için serum verdi. Başka bişey almadım. Bugün hamd olsun iyiyim dedim. az önce iç çamaşırımda hamileliğimde ilk kez bir tık koyu bir pembe akıntı gördüm. Hep şeffaf olurdu. Bu olay üstüne pembe geldi. Sizce hemen acile gitmeli miyim