Aysun26 hamilelikten önce de düşüktü tansiyonum, 36 haftalık olduk 9-6 ile 11-7 arasında oldu hep tansiyonum. Dediğin gibi bende de halsizlik vs yapmıyor bünye alışkın 😁 doktoruma göre de düşük olması yüksek olmasından iyi, bu nedenle herhangi bir şey kullanmadım. Normal değerlere ulaşınca rahatsız oluyorum en büyük sıkıntım o 🙄