siyabe çocuk parası mı siğortadan doğum raporu mu çocuk parasını ikinci çocukda ben sosyal hizmet merkezine gidip baş vuru yaptım siğortadan doğum parası alıcaksan onuda işverenin başvuru yapması lazım süt parasını da hastane bildiriyor e devletten bak bildirmediyse hastaneyi ara bildir ben öyle yaptım