Bende sizinle hemen ayni şeyleri yaşatım bende ve eşimde genetik 2 tane hastalık çıktı 3 bebeğimide Kaybettim 2 si 4 aylıktı 1 dış gebelikti genetik bölümünden senden ve eşinden tüm ekzom testi için kan alacaklar hastalık varsa sizlerde test sonuçlarında çıkıyor zatn uzun ve maliyetli bir süreç devlet hastanelerinde eğer hastalık çıktı ise tam tanı için düşen bebeğede test yaptırmak en mantıklı olanı ve en kesin olanı bebek sizde olan hastalıkları taşiyormu yoksa farklı bir hastalık daha varmı anlamak için