Bugün 35+2 yiz. Bebeğim 2200 gr. Ben normal doğum yapmak istiyorum. Doktorumda imkansız diyor. Suni sancı ile olabilir ama bebeğin kalbi dayanmayabilir göze alıyor musun diyor? Sorduğum bi kaç kişi 36 haftalarında normal doğum yaptıklarından bahsediyorlar. Bunu yaşayanlar var mı ? istanbul avrupa yakasında iyi bi dr önerebilir misiniz?