Paradise1_ Kızlar dün temizliktim yaptım dünden beri karnımda kasıklarımda ağrı var Protestan içiyorum ama geçmiyor ağrı sızı uyandım belimde başladı ağrı bu defa da sizce acile gitsem bakarlar mı her şeye de gidiyor gibi oluyorum ama napayım korkuyorum
tlhmrv Paradise1_ geçmeyen Ağrıda tabiki gitmelisin gerekirse herşeyde git için rahat etsin bebek iyi olsun yeterki .. bide progesteron kullandığına göre doktorun onlemler alıyor kendini yorma bu kadar
Paradise1_ tlhmrv evet düşük tehlikem var eşşek kafam neyine senin havlu ile yerleri silmek inşallah bir şeyi yoktur geldim acile bakalım
tlhmrv Paradise1_ yoktur insAllah yoruldugun için olmuştur serum verirler yeni ilaçlar eklerler düzelir korkma
Paradise1_ tlhmrv bebekte bir şey yokmuş şükür çok küçük kanama alanı var dedi 1cmden küçük progestana devam idrar alındı
tlhmrv Paradise1_ kaç haftaliksin sen.. hamile kaldığımda bende de vardı kese arkasında kanama alanı progesteron ve dinlenmeyle 12. Haftada tamamen geçmişti ..