NamelessWarrior Sağol canım sana da çok geçmiş olsun bahsedeyim spinal a gelirsek inan hiç ama hiç hissetmedim yani kan aldırmak asi yaptırmak hissediliyo ama spinal iğnesi hiç hissedilmiyomus ben kendimi kasmadım vurulduğunu bile anlamadım onlar söyledi vurduk uyuşman baslicak simdi diye yarim saat sürdü ameliyatım hic bisey hissetmedim ameliyat esnasında acı felan yok yani belden altını hissetmiyosun ameliyattan sonra uyusmamin geçmesi 3 saat sürdü benim ameliyattan önce dayanilmicak kadar fazla agrım olmuştu yani belim bükük yürüyodum ve bağıra bağıra agliyodum ağrıdan ameliyattan sonra aynı ağrı 2-3 gun devam etti doktorum stent e alışana kadar olur dedi zaten 3 güne geçti tamamen malesef hamile olduğumuz için de etkili ağrı kesiciler içemiyoruz bundan dolayı da ağrıları daha fazla hissediyoruz tabi ama d3sigim gibi 3 güne geçti Allah a şükür şuan şükrediyorum doktoruma her gidişimde dualar ediyorum iyi ki olmuşum çok iyiyim bu arada 1 gece kaldım hastanede en önemlisi de su asla ihmal etme 3litre iç mutlaka günde stent takılması gerekiyorsa sana da doktor tavsiye ediyosa taktir derim canım çünkü bu böbrek ağrısı erken doğum riski yapıyomuş bide doktorum bana demişti tasin düşüp idrar yolunu tıkama riski var diye o yüzden tereddüt etmeden oldum hemen ameliyat doktoruna güveniyorsan stenti tavsiye ederim bende çok işe yaradi