Merhaba arkadaşlar mart ayında düşük yapmıştım ve temmuz ayında hamile olduğumu öğrendim 4hafta 6günlük hamileyim ve bugün kahverengi bir leke geldi çok az şekilde çok korkuyorum yine mi sağlıksız olup düşecek diye diğerindede olmuştu çünkü ama o daha yoğun ve koyuydu bugün hafta sonu gidemiyorum doktoruma çok korkuyorum diğer düşükte yazdığında yerleşme kanamasıdır denilmişti forumda ama ne yazıkki kaybetmiştim bebeğimi 😢