Sevval0 öncelikle hayırlı olsun🌼 🌸kayisi hoşafı bol bol iç derim. Gaz sorunu yaşama diye
🌸 Bol bol yürüyüş yap,daha hızlı iyilesirsin.
🌸üşütmemeye dikkat et özellikle ayaklarından üşütme. Sonrasında çok sancı çekebilirsin. Ayaklarında sürekli çorap bulunsun.
🌸bas ağrısı için de bol nescafe
Geçmiş olsunn…💖