ygmrcglyncn Merhaba 25.haftam bitti biraz uzandığımda ya da oturduğum zaman kalktığımda kalça kemiğim çok agrıyor yürümeye başladığımda bazen de belim bu haftalara bu normal mi?Kalça kemiği genişlediği için mi böyle agrı oluyor ?