duygusakalli 21 gün önce doğum yaptım 😊 ben de kontrole gitmiştim bayramdan sonraki ilk gün. 39+3 olmuştum artık ve hiçbir şekilde bebek kanala vs inmemisti. Birkaç sağlık sorunum da vardı o sebeple direkt sezaryene alalım dedi doktor. Her şey o kadar anı oldu ki, sezaryenden önce odaya gittiğimde başhemşire gelmisti ona sormuştum ben eşim de girebilir mi diye o anestezi doktorunu aramıştı da sormuştu. Siz kendi doktorunuza sorarsınız. Yine anestezi doktoru evet ya da hayır der. Bu arada hiç kendinizi üzmeyin boşuna nasıl geleceğine bebek karar veriyor inanın