Hatice_123456 Benim hemoroid im var lavman yapılmaması gerekiyor bana yaramıyor sezeryan olucam öncesinde lavman yapiyolarmi
Tubagns1508 Hatice_123456 hayır öncesinde yapılmadı ama duruma göre hastaneden çıkarken yapabilir doktorun
Gulseren_yagiz Hatice_123456 bana öncesinde yapmışlardı fakat benim ki anı bir dogumdu normal doğum diye gittim sezaryen olduğum için yapıldı çevremde duymadım ama doğuma girerken lavman
Sere hasret80 sezaryen şeklinde ilerleyen hamileliklerde alttan muayene olunur mu acaba? Benim ilki sezaryendi yine mecbur sezaryen olacağım son haftalarımdayım hiç vajinal kontrol olmadı açıkçası hiç istemiyorum da
meltemmmxx Sere bende istemiyorm valla sezeryandan tarafim 17+3üm şuan…. alttan yapmax insallaj cok korkuyorum
Esra06c Sere benim 3 sezeryan ilk normal doğumda sezeryane döndü 2. Mecbur onda yapıldı ben sordum doktora niye yapıyorsuz oda dedi açılma var mı yok mu diye bir kere yapıcaz 3. Sezeryanımı yeni oldum ondan da baktılar mecburi dediler 🥺
tlhmrv Sere ilk doğumum sezaryendi ve sezaryen olacağımı bile bile alttan bı kaç kez baktılar açılma varsa bebek sıkışır sezaryende zor durum olur dedi
Sere Esra06c benim de ilki son ana kadar normal ilerledi 8 cm açıkla sezaryene girdim o kadar çok alttan kontrol edilmiştim ki o süreçte şu an hiç istemiyorum ya
Bernnnaaaa Hatice_123456 zaten geceden yemeyi kestiğiniz için lavmana gerek kalmıyor ama ani sezeryana alırsalar yapıyorlar
myangelson Hatice_123456 ben acil sezaryene alındım ameliyattan 2 saat önce öğle yemeği yediğim halde bile lavman yapılmadı