Buse_98 Valla bende aynıyım sıcağı sevmeyen biriyim zaten normalde de heleki şuan hamileliğin vermiş olduğu şeyle dahada beter oluyorum evi dört dönüyorum yatak yatak olmaktan çıkıyor sanki alevler içinde yatıyorum 🤦🏼♀️😂 29+4 deyim bende Allah yardımcımız olsun dahada sıcaklar gelecekmiş öyle diyorlar 🫠🤦🏼♀️