19+0 Herkese selamlar arkadaslar ismini Poyraz Yiğit koymaya verdik siz ne isim koydunuz bebişlerinize?
Bu arada bebeğimizin isimini eşimle birlikte karar verdik biri benim istediğim biri de eşimin oldu aslında ben eşimin istediği isime karar vermiştim beni kırmadı ikimizin gönülü olsun istedik😍❣