Sm135 4 sene önce serklajlıyken 17 haftada başladım 34e kadar kullandım bir ara günde 4 tane alıyordum kasılma ve sancım olmasın rahim uyusun diye demişti doktorum kullandıktan bi hafta sonra aşırı düşük tansiyon nefes darlığı kalp çarpıntısı başladı 3 sene boyunca düşen tansiyonumla mücadele verdim durdum hatta 24 haftalıkken ani serklaj açılmasından yatarken 8e4 oldu tansiyonum hemşirelerin bile eli ayağı titredi nasıl müdahale edeceklerini şaşırdılar herkeste aynı etkiyi yapıyor mu bilmiyorum ama şimdi 13 günlük bi bebeğim var ona hamileyken sağlık ocağında kontrole gittiğimde nidicard kullanıp kullanmadığımı sorup EKG çektirdiler ve eğer devam ederse kardiyoloji uzmanı Drla görüşmemi söylediler bu gebelikte kullanmama rağmen 4 sene önce kullandığım dozlar hala ara ara etkisini gösteriyordu çok şükür şimdi yavaş yavaş normale döndüm kalp sıkışması yaşamıyorum son bi kaç aydır tansiyonum da iyi nefes darlığı da nerdeyse yok oldu şimdi daha iyiyim