Ben 1 ay önce sezaryen oldum. Burda anlatılanlardan dolayı o kadar çok korkuyordum ki ameliyathaneye girdiğimde bana soru sorduklarında titremekten korkudan cevap bile verememiştim. Sondayı bana odada taktılar uyuşuk değilken o yüzden çok yanmam olmuştu ama belden iğneyi olup uyuşturdukları an hiçbir şey hissetmiyorsun. Ameliyat sonrası da evet gaz sancısı oluyor ama abartıldığı kadar hiçbir şey yok zaten ağrın çok olduğunda hemşireler ağrı kesici yapıyor. Ameliyat sonrası yürümek biraz zor oluyor ama ne olursa olsun hemen iyileşmek için bolca yürümeniz lazım bir tek yürümek iyi geliyor