Selam kızlar doktorum devlete geçti ilk doğumum özelde oldu bunda iki aydır devlete gidiyorum ama korkuyorum devlette şansına hangi doktor varsa o girer dedi doktorum bide iki sene önce bizim akraba devlete gitti doğuma tek başına kimseyi almıyorlarmis özelde ne güzel eşim vardı yanımda normal yaptığım için bunda kimseyi almıyorlarmis ben ne yapacağım tek başıma oralarda odadan çıkmaya izin vermiyorlarmis özelde eşim hep koridorda yürütmüştü aklım çok karışık özele mı gitsem bı doktor daha var çok övülen ama orda yapacağım için para da ayirmadik 36+4 oldum of of eşim istersen özelde ol ben ayarlarım diyo eşim özel hastane taraftari bende kendi doktorum var diye devlet 🥺🥺