Kızlarrr benim bugün yine kahverengi lekelenmem oldu eve yakın diye oranın kadın doğum aciline gittik. Ultrasonla baktı kalp atışı herşeyi normal 10 haftalık olduk bugün fazlaca hareketliydi ultrasonda gördüğüm kadarıyla. Ben iyi görünüyor demesini beklerken çok hareketli ölçümü bile zor aldık düşedebilir sen takip et durumunu dedi bakan doktor (doktordu sanırım) anlam veremedim başına gelen var mı hiç böyle bişey ya hareket ediyo düşer ne demek oluyo 🙄😏 bende yenidoğan hemşiresiyim o kadar gebe gördüm ultrason gördüm hiç böyle bi teşhis duymadım hayatımda