23 haftalık gebeyim bu ikinci gebeliğim hayatım boyunca böyle bir şey yaşamadım ya kalbim çok ağrıyo atışıns baktım normal sanki nabiza da baktım ikiside bir çok hızlı bir çok yavaş oluyor sanki çarpıntım var sanki değil var galiba yine ihtimal sözü kullandım ama emin değilim sabah 3 buçuk tan belli uyanığim gün boyu tuvalet ve oğlum için hariç hiç kalkmadan aksam ikindi 4 veya 4 buçuk arası zor bela kalktım etrafı topladım yemek felan yaptim ama öldüm iş değil ama bana sorun elim ayağım titriyor açım ama midem bulanıyor sanki çok yemek yemişim gibi gün boyu bir avuç çerezleyim akşam da yemedim şu an midem bulanıyor mide bulantım hamilelik değil çok şükür bu hamileliğim hiç öyle bir şey olmadı yani çok belli hamile mide bulantısı değil çünkü ilk gebeliğim den biliyorum ellerim titriyor aslında sanki tüm bedenime arada bir titreme geliyor kalbim sıkışıyor komple sol taraf göğsüm kalbim sıkışıyor ağrıyo kalp atışın hızını his edebiliyorum bu arada talesemi minör hastası yim çok kötü nir şey değil ama gebelikte önemli su an kan değerlerim 8.8 ve 1 ayda 10 . Noktadan düştü bununda belirteyim akıl verin baya uzun yazdım ama ne yapim valla sanki kalp krizi geçireceğim ikindi den belli bebek te hic oynamadı saat şu an 2.31 gece çok nadir oynadı iki veya üç defa normalde rahat bırakmaz ayakta otururken uzanırken kızım anne karnında hiç rahat vermsz di annemi arayıp helalik bile istedim ya çok kötüyüm dedim siz ne diyorsunuz abartıyor muyum ama gerçekleri söyledim arada bir kalbim sıkışıyor sanki çok yağlı yemek yemişim ya da aşırı kahve tüketmiş gibi bilmiyorum tecrübeli annlerden akıl fikir istiyorum bende kalmadı