Esoo0698 Çok zor bi doğum oldu çokkk anlatsam sığmaz.. Ama oğlum 35 haftalık dünyaya geldi ve küveze aldılar oksijen için. Dua edin daha hiç görmedim onu yarın emzirmeye gidicem çok zor yürüyorum ikinci sezeryan olunca daha zormuş