Hilalozkan_94 6+2de yoğun olmasa da lekelenme yasadım normalmi ?keseyi gördük az da olsa kalp atışını duyduk😥
hasret80 Benimde olmuştu fitil Protestan kullandım Dr vermişti 6 da başladı 12 haftamda kadar ara ara olup gitti 19 haftalık oldum
Hilalozkan_94 hasret80 simdi yazdım doktora da eğer ağrı yoksa yerleşmedir dedi duphaston alıp bol bol dinlen dedi ama korktum acıkcası🤦😥