bı cözumu varmı ? bı kac gun dur ayaklarım cok sıs ve yururken yanıyor tansıyonun normal bol su ıcıyorm tuzsuz yıyorm fakat sıcaklar artınca sısmeye basladı nasıl gecer yuruyuste yapıyorm aslında ama suan sıs oldugu ıcın ayagaıma terlık dahı gırmıyor