Byznr91 ben yeni spinal oldum ama tek bebek. Ben çok kustum açıkçası 😂 bebek çıkana kadar belirli seviyede mide bulantısı için ilaç yapabiliyorlarmış. Bebek çıkana kadar yapabildiklerini yaptılar valla. Bebek çıkana kadar hava verdiler bir boru gibi bir şeyle. Canım acımadı ama parmak hareketlerini hissettim. Kusma sebebim tansiyonum düşmesi ve panik yapmamdı. Normalde düşük tansiyonum zaten o yüzden kustum. Bebek çıktıktan sonra fotoğrafımızı çektiler sonrasında ben iyice paniklediğim için sakinleştirici verdiler uyumuşum 🤕 dikişler vs derken sonrasında odama çıktım falan filan oralar çok net değil malasef 😅😅 ama bence güzel geçti ☺️ şuan 9. günüm ilk gün biraz zorlandım ama diğer günler çok iyiydim şuan bebeğime tek bakıyorum☺️☺️ annemlerdr kalıyoruz ama herkes çalışıyor bugün oğluşumla tekim❤️