adalinda-35 Dün kan tahlili yaptırdım B12 vitamin çok düşük çıktı ve kolesterolüm çok yüksek aynı durumu yaşayan varmı doktorunuz ne önerdi salı günü gidicem doktora yinede sizlere de bı soruyim dedim
likesah adalinda-35 kolesterolun yuksek cikmasi hamilelikte normalmis ben de gecen hafta kan testi yaptirdim benim de yuksek cikti 17. Haftadayim doktorum hamilelik sebebiyle yuksek cikar dedi. B12 dusuklugu icin de doktorunuz takviye verecektir muhtemelen.
adalinda-35 dolunayes vitamin B12 187 883 olması gerek benim 80 kolestrolde 150 normal değer benim 250
adalinda-35 dolunayes 25 haftalık Nisan’da çok iyidi degerlerim kan tahlili yaptırmıştım şimdi berbat
Minik1i Benim de b12 çok düşük çıktı. O yüzden sürekli yorulmalarım halsizliğim falan oluyor. Dr ocean methyl diye bi ilaç verdi her gün 1 puf alıyorum. Kendime geldim diyebilirim
adalinda-35 Minik1i iğne vermedimi bekarligimda çıkmıştı iğne vermişti ama ben istememiştim ben ilaç kullanmistim
Minik1i adalinda-35 yok galiba hamilelikten dolayı iğne verilmiyor. O verdiği ilaç dengeledi beni. Bayılacak gibi falan oluyordum çünkü
dolunayes adalinda-35 kolestrol bende gozuktu normal dedi hamilelerde b12 de ilacla yukselir cabuk yukselsin istersen igne iste