37+4 oldum. Fakat 4 gündür geçmeyen bir ishal durumu mevcut. Ben genelde regl olacağım zamanlar böyle olurdum. Doğum sancısı da regl sancıları gibiymiş acaba bununla alakası olabilir mi, yaşayan var mı? Hafif mide bulantısı, kalça kemiklerinde zaman zaman ağrı, meme uçlarında da büyüme ve yumuşama gibi değişiklikler mevcut ve belirgin bir şekilde tecrübe eden var mı aranızda?