Buse__ylmzz07 Kızlar ilk doğumumdan sonra hemoroid başlamıştı bende şimdi biraz daha büyüdü 1 tane şimdi ki doğumuma da 1 ay var bunuda normal doğurucam ama bi aksilik olur mu hemoroide bağlı sizce? Patlar mı canım çok acır mı ? Tecrübeli var mı acaba?
Cigdembebisim1 Buse__ylmzz07 bnde aynı durumdan rahatsızim ve 4 gün var doğuma doktor çok zorlayacagini söyledi bugün de çok kötü sancılarım var onun ağrısı da ayrı.bnde bekliyim burda
3Tospikannesi Buse__ylmzz07 korkutmak istemem ama ben 2.doğumumda öldüm resmen doğumum çok kolay oldu dikişsiz filan ama lavman yapılıyor haliyle tuvaletten çıkamıyorsun ve basurun şişiyor doğum anında ıkınma da tuzu biberi oluyor doğumdan sonra oturamadım çok ağladım şimdi 34 haftalığım arada yine kabızlık vs tetikliyor deli oluyorum şuan sancılarım oluyor doğuma 15 gün filan kaldı nasıl yapacam diye kara kara düşünüyorum
Birannee1 Buse__ylmzz07 38 haftalık gebeyim bende ilk gebeliğim üç gündür inanılmaz şekilde hemoroid ağrısı çekiyorum yürüyemiyorum bile benimde aklımda hep doğumdan sonra ya daha kötü olursa gerçi bundan kötüsü var mı onu bilmiyorum şuan açısına uyandım 🥺 çok ağrıyor ne yapacağımı şaşırdım
Eliferk09 Buse__ylmzz07 Benim ilk doğumum da vardı o şekil doğum yaptım dedikleri gibi orası da açılıp şişme gibi oluyor ama doğum bittikten sonra o kısım biraz şiş gibi kaldı krem verdi doktor onun için tuvalet yaparken vs sorun yaşamadım o an ki acı sadece şuan ikinciye hamileyim normal de hafiflemişken tekrar arttı ama bununla gözümü korkutmuyorum sağlıkla doğuralım❤️🫶
Buse__ylmzz07 Cigdembebisim1 ben hiç çekmedim şuana kadar hemoroid ağrısı ama doğumda ıkınma hissi gelcek etcek sancı çekicem orası genişlicek nolucak acaba bilmiyorum canım çok yanar mı acaba
Nurozi Bende hemoroid değil ama makat çatlağı vardı ameliyat olmuştum. Şuan 37 yiz doktoruma riske atmak istemiyorum bi yeri düzeltirken diğer yeri bozmayalım dedim oda aynı fikirdeydi benimle ıkınma olacağı için zorlanırsın demişti
Cigdembebisim1 Nurozi özele mi gidiyorsunuz. Benm ki hiç sezeryan lafini bile etmedi bende düşünmedim ama eve gelince mecbur kalırsam.yaparm diyorum
Cigdembebisim1 Nurozi epidural anestezi yapinca hissedilir mi acaba sonuçta belden aşağı hissetmiyorsn
Nurozi Buse__ylmzz07 evet çünkü bu işin sonrası daha önemli bebeğimle ilgilenebilmem için orayı riske atamazdım çünkü çeken bilir çok berbat bişey
Sembak Cigdembebisim1 bnmde 4 günüm kaldı norml çok istiyordum ama bu hemoroid son dakikada mahvetti kanala da yerleşmedi bebiş sezaryen olacak büyük ihtimalle böyle giderse
Buse__ylmzz07 3Tospikannesi offfff offfff böyle doğum yaklaştıkça nefesim daralıyor resmen ya ilk hamileliğimde hiç korkmamıştım tam tersi kendimi hep motive etmiştim ama şimdi biliyorum ya o acıyı ıkınmayı sancıyı vs çok korkuyorum offff
annesininkelegi 3Tospikannesi yazınızı görünce yazmak istedim. Benimde kabızlık şikayetlerim mahvetmişti. Gün içinde 10-15 dk lar ayırın kendinize bağdaş kurup karından nefes alıp burundan verin. Nefes aşağı kısma indikçe inanaılmaz metabolizma hızlanıyor ve bagırsaklarda çalışıyor hemde gevşemiş oluyorsunuz🌷 saglıkla kavusalım inşallah hepimiz
Nurozi Cigdembebisim1 evet özel takipliyim. Benim doktorumda bana bişey söylemedi geçen hafta kontrole gittiğimde ben riske atmak istemiyorum sezeryan yapalım dedim öyle konuştuk yoksa normal gidiyordu herşey
Cigdembebisim1 Nurozi bir krem verdi onu kullanıyorum içine giriyor fitil gibi ama canm çıkıyor onu yapana kadar. Doğumdan sonra da gecmeye bilir dedi dha çok buyurse ameliyat şart.
Sembak Cigdembebisim1 bana sadece krem verdi ömrümde en zorlandığım şey bu oldu 🥲 ne kadr anestezili olsada o bölge ıkınma gerçekleşek