SSuleeN kilosu 2nin alrında olmadigi sürece kilo problem degil. Onemli olan ciger gelisimi emme refleksi. Benim yegenim 37de arkadasim 34de dogurdu ve 2kilo dogdu ikisininkide kûveze girmedi. Tek sorun şu dönemde sıcaklardan b3bekler uyku modundan çikamiyorlar ve düzenli yeterli ememiyorlar buda sariliga ve derin uykuya dalmalarina sebep oluyor ve o sekidle küveze sonradan alınabiliyorlar. Bebekleri serin ortamda cok fazla giydirmeden turmak lazım sık sık emzirilmeli. Serin derken terletmeyecek 26 derece civarında ve cok giydirmeden