Kızlar size bisey sorucam bugün detaylı ultroson girdim hersey çok güzel gidiyor karindan bakıyordu herseyine bebeğimde bir sorun çıkmadı çok şükür herseyi normal ama perinatoloji uzmanı servikal uzunluk ölçmem gerek alttan önemli dedi bakalım bende hiç alttan Muayne olmadım korkuyorum biraz yendim yapmaya çalıştım yok soktuğu an kasıldım oda böyle yapamayız dedi ben napicam yaptırmak zorundamiyiz bunu istemiyorum alttan karindan baksın ya 21+3 hafta oldum bilgisi olan lütfen paylaşsın arkadaşlar ☹️☹️☹️