Sezeryan oldum bugün narkoz etkisi geçince aşırı ağrım oldu sancıdan duramadim karnıma bastırdılar çok kötü ağrıdı bas bas bağırıyordum sonra geçti ama hala ağrılarım var dikişim de sorun yok ama karnım ağrıyor aşırı adet sancısı gibi ama daha fazla ne yapabilirim ağrı kesici de yapıldı ama boş üst üste de yapmıyorlar