kubrasena Kızlar 34 haftalık olanlar nasıl geçiyor gelişmeler neler kontrole ne kadar da bir gidiyorsunuz? Bizim 2 hafta da bire düştü 🥺😇
Yagmur0110 kubrasena iyi geceler canım, ben başından beri iki haftada bir gidiyorum ikiz gebe olduğum için hala bu şekilde devam ediyo şuan biz de 34 haftalık olduk🩷🩷
Esraaaaacun kubrasena havalar cok sıcak bunalımdayım resmen , gece giren bacak krampları korkulu rüyam oldu bazen sırtıma bazen rahmimde kasıklarımda ağrı hissediyorum yalancı sancılar başladı haftaya cumartesi görüş günü bakalım 😍
Demet78 kubrasena benimde bı farkim yok Allah yardımcımız olsun 🥰🤰 azaldı ama hissediyoruz bebeğimle,ne o durmak istiyo nede ben bunaldım sanki 😥🤦 ağrılı ve sıcakla basa çıkmaya çalışıyorum
Yagmur0110 Yagmur0110 nasıl geçiyor sorusuna cevabım da geçmiyor🤣 yani kaburga ağrısı, kalça ağrısı, kasık ağrısı hepsinin önüne geçiyor doğacakları günü sabırsızlıkla bekliyorum 🥳
kubrasena Bende 2 gündür ara ara çok sık değşl belimde ağrı hissediyorum ama normal bir ağrı mı sancı mı bilmiyorum 😇😀